sobota, 22 lutego 2014

raz... dwa... trzy... TAG!

U mnie dzisiaj Wielkanoc :) A to za sprawą weekendowego wyzwania 
ekspresowego na blogu Rapakivi :)

Mój tag powstał na tą właśnie okazję. Pomysł miałam w głowie jak tylko zaczęłam czytać
temat wyzwania więc dosłownie zrobiłam go na raz.. dwa.. trzy :)
Pierwszy raz miałam okazję tworzyć tego typu pracę ale jestem bardzo zadowolona z efektów,
wyszedł tak jak chciałam od początku do końca :))

Do mojej pracy użyłam papierków z kolekcji Fairy Floss
oraz róże i wstążki w groszki z Rapakivi, są przeszycia, narożniki
troszkę żółtego sizalu, kryształki i czarodziejskie skrytki ;) 






Moją pracę zgłaszam na Weekendowe Wyzwanie Ekspresowe #14 Rapakivi
raz... dwa... trzy... TAG! 
 
 Jedno jajo, dwie chowane skrytki, trzy kryształki :))


Miłego dnia :))

36 komentarzy:

  1. przepiękny :) taki wiosenny :) super

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszło Kasia :) Bardzo wiosenny!
    Trzymam kciuki w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak jakoś wyszło :D Już pomału szykuję się do kartek :))
      Dziękuję :))

      Usuń
  4. Piękny, aż kipi wiosną!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie wiosna na całego! Tag kipi energią. Jest śliczny)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie:) Świetny pomysł z tymi skrytkami!

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna wielkanocna ozdoba! super!!! ja nigdy nie mam ręki do wielkanocnych prac :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :))

      Usuń
  8. Wspaniały pomysł ze skrytkami! naprawde super,a tag wyszedł taki optymistyczny w tych kolorach:) u mnie też już wielkanoc na warsztacie;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję :)) Bardzo bardzo się cieszę, że się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny,wesoły i kolorowy tag,bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiało ciepłem! Wiosnę czuć patrząc na ten tag! Super optymistyczny! Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Ja już tęsknię do wiosny, może dlatego u mnie ostatnio tak kwiatowo :P

      Usuń
  12. U Ciebie wiosna na całego! Wspaniały tag.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :))

      Usuń
  13. Świetne energetyczne kolory ;) ekstra te wysuwane skrytki ;) Ja to z kolei mam tak, że zwykle w głowie mam plan pracy, a wychodzi zupełnie inaczej ;) czasem lepiej, czasem gorzej :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję :)) Ale ja mam tak samo :)) To był wyjątek :D :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny tag w energicznych barwach!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miły komentarz, tag jest piękny - kolory fantastyczne, wiosenne i energetyczne.....- tego mi trzeba:) energii i optymizmu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ojjj mi też tego trzeba :D

      Usuń
  17. Ale wiosna w tym poście:) śliczny tag:)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny tag w żywych, wiosennych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczny tag a te kolorki suuuper

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny tag , wspaniałe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))