piątek, 7 lutego 2014

Foto...

Moja propozycja kartki dla pasjonata fotografii :)
Zostałam poproszona o zrobienie większego formatu a5 i tak jak kiedyś mi to 
nie przeszkadzało, tak teraz miałam problem z zaadoptowaniem miejsca :P
I jeszcze po tych wszystkich kwiatowych kombinacjach wydaje mi się dość płaska :))
Wyszło jak widać, osobie zamawiającej bardzo się podobało więc i ja jestem zadowolona :))

Papiery UHKowe Gaj oliwny, brązowy Pastel oraz tagi Zakochany Holmes  
 I mój pierwszy Digi stempelek :P 






6 komentarzy:

  1. Ty moja rybko ;p :p ;) piknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Jestem pod wielkim wrażeniem Twoich prac, są dopracowane w każdym szczególe.. Na pewno nie jestem tu ostatni raz- dodaję do obserwowanych, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Bardzo się cieszę :) Nic tak nie dodaje skrzydeł jak tak miłe słowa. Dziękuję :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba :) to połączenie brązów i niebieskościę fantastycznie wygląda ;) a cała kompozycja kartki - mega! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))