niedziela, 9 lutego 2014

Kartka inaczej...

Przedstawiam moją najnowszą odsłonę portfela :) 
Jak już pisałam wcześniej jest to ciekawa odmiana tradycyjnej kartki,
sprawdza się idealnie jeśli chcemy podarować zamiast prezentu pieniądze :)

Do wykonania portfela użyłam papierów z kolekcji UHK Gallery Fruits,
są przeszycia, kwiaty i zawieszka

Portfelik zrobiony wg kursu, po złożeniu ma wymiary ok. 15x10cm






Ps. Tym razem dziękuję mosi, niespodzianka się przydała ;)

Moją pracę zgłaszam na wyzwanie Szuflady - "Zainspiruj nas!"


Dziękuję za odwiedziny i miłego wieczoru :))

16 komentarzy:

  1. Świetny portfel! trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ( chociaż pomysł zaczerpnięty od kogoś innego :P ) :))

      Usuń
  3. Świetna karteczka!
    Oryginalna forma i piękne wykonanie.
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna kartka i jaka orginalna, pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe słowa :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny! taki dopracowany i elegancki - bardzo mi się podoba! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Miło mi :))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))