środa, 19 lutego 2014

Myszka Minnie...

Dzisiaj będzie odrobinę dziecięco :)
A to za sprawą urodzinek 2-letniej Gai. Kartka na życzenie z ulubioną myszką :)

Z początku zamysł był inny, miał być niebieski z różowym ale stwierdziłam,
że czerwony będzie lepiej pasował. 
Ja jestem zadowolona z efektów, a nawet udało mi się wcisnąć gdzieniegdzie
papierki z kolekcji Holmes :P




I jeszcze chciałam się pochwalić :P Moją nagrodą za wyróżnienie w Scrapku :D
Tyle różności mi przysłali :D Nic tylko tworzyć :P


Dziękuję za odwiedziny i miłego dnia!! :))

4 komentarze:

  1. kartka super- moja H. byłaby zachwycona Minnie! :)
    Gratuluję nagrody- super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :)) Mojej Majce nawet nie pokazywałam bo by mi nie darowała :P Też lubi :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))