sobota, 15 lutego 2014

Do trzech razy sztuka...

Przedstawiam trzy wersje kartki na 40 Urodziny dla tej samej osoby :)

Pierwsza miała być tradycyjna, a że solenizant lubuje się w dobrych winach
podpasował mi tag z korkociągiem z zestawu Holmes :)
Papiery to UHK Gallery Hot&Cold i Gaj Oliwny, ramka z kolekcji Anemone Witraże,
oraz zawieszka zegarek.



Druga karteczka miała być bardziej na wesoło :) 
Napis 'Zmiana kodu' zrobiłam sama ale sam pomysł zaczerpnęłam od Jolagg :))
Papiery z kolekcji Mała czarna, zegar od Crafty Moly.



I ostatnia, moje wyzwanie, kartka w stylu Punk Rock ;)
Przyznam, że to kompletnie nie moje klimaty :D
Tło to nic innego jak wydrukowana tapeta, pasowało mi tu czymś prysnąć,
a że u mnie brak mediów i mgiełek zmieszałam wodę z czerwonym barwnikiem spożywczym :)
 Wyszło tak jak widać, komentarze zostawiam Wam :P



Miłego dnia :))

14 komentarzy:

  1. no super wyszły wszystkie karteczki, mgiełka z barwnika świetnie się prezentuje na kartce

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)) Miałam obawy co do tej punkowej ale podobała się :) ufff :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne! wszystkie!
    a najlepsza jak dla mnie.... ostatnia właśnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem za ostatnią, na punkach się nie znam ale klimat kartki jest super! A czcionka dobrana rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)) A czcionka nawet nazwą pasuje :P Anarchy :))

      Usuń
  5. Wyszło wspaniale! Świetnie dobrałaś elementy do klimatów kartek. Pomysł na barwnik - super!

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie fantastyczne wszystkie, pierwsza moja ulubiona! tyle w kazdej z nich detali, super są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  7. Druga najbardziej mi się podoba :) świetny pomysł jak i wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))