piątek, 21 lutego 2014

Chrzest...

Czy Wam też czasem szkoda pociąć nowe papierki? :)
Ja tak miałam z cudną kolekcją LemonCraft Tylko mnie kochaj...
Ale bardzo się cieszę, że w końcu ją rozpracowałam bo tak oto powstała
karteczka na chrzest :) Radosna, z motylami, kwiatami i piękną rameczką...

Kartka jest w takiej formie ponieważ ma być pamiątką chrztu dla osóbki troszkę
starszej, nie dla małego dzidziusia ;) Ale nawiązując do tematu umieściłam na niej
 ślicznego Anioła Stróża :))

Swoją drogą połączenie koloru szarego z różem to strzał w dziesiątkę ;)






Moją pracę zgłaszam na Wyzwanie RAMKA w Craft-Szafie




oraz na Wyzwanie nr 25 -"Praca z aniołem" w Scrapku :)




 Dziękuję za odwiedziny i miłego dnia :)) 

13 komentarzy:

  1. Kasia przepiękna kartka! Taka delikatne i lekka- cudna!
    Paiperki śliczne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pastele! Urocza i delikatna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka. Świetne połączenie kolorów. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu cudna pastelowa karteczka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))