czwartek, 20 lutego 2014

Pomagamy...

Dzisiaj radosna, wiosenna karteczka, która powstała specjalnie na licytację
dla Karolka. Mam nadzieję, że akcja się powiedzie
 i chociaż kilka złotych zasili konto fundacji :)) 
Serce się łamie ile maleńkich istot potrzebuje pomocy :( Ale z drugiej strony,
jednak są jeszcze na świecie dobrzy, bezinteresowni ludzie, którzy chcą pomóc.
Stella jesteś wielka :)) Od dłuższego czasu obserwuję jak udzielasz się dla dzieciaczków :)
Ja chociaż tak mogę pomóc i na pewno nie jest to mój ostatni raz ;)



Miłego popołudnia :)

6 komentarzy:

  1. Ja też ostatnio przygotowałam kartkę na aukcję charytatywną, i także stwierdziłam że to nie będzie mój ostatni raz :)
    A kartka przecudna! Lubię takie pastelowe kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Mam kolejną, tym razem wielkanocną ;) Mała rzecz, a maluchom się przyda. Super, że też bierzesz udział w takich akcjach :D

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))