sobota, 15 marca 2014

Wielkanoc...

I kolejna karteczka Wielkanocna :)

Powstała z mieszanki papierów iKropka, Magiczna Kartka i Rapakivi
Użyłam również tekturki napis, motylki i jajo, są też kwiaty, cekiny, koronka,
kryształki, wstążka w groszki

Dzieję się tutaj troszkę, w końcu wiosna :))




Karteczka przeznaczona jest na aukcję charytatywną dla Laryski a ja posyłam ją na 
na blogu Rapakivi :))

Z wiosennego bingo wybieram 
WIOSENNE KWIATY-PRZESZYCIA-MOTYLE

http://scrapakivi.blogspot.com/2014/03/weekendowe-wyzwanie-ekspresowe-15.html

http://scrapakivi.blogspot.com/2014/03/weekendowe-wyzwanie-ekspresowe-15.html

Dziękuję za odwiedziny i miłego wieczoru :))

18 komentarzy:

  1. Świetna wesoła karteczka! Iście wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! Kolorowa i optymistyczna ! Czy te przeszycia są ręczne ? bardzo mi się podobają, sama nigdy nie ,,szyłam" papieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak ręcznie szyję :) Nie mam i nie umiem szyć na maszynie :) Troszkę czasochłonne ale bardzo lubię przeszycia na kartkach :)

      Usuń
  3. jej, boska kartka :) mega fajne kolory, takie wesołe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, jak kolorowo, pięknie....masz rację dużo się dzieje ale jak dla mnie wszystko tworzy idealną całość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa :))

      Usuń
  5. Śliczna i bardzo pomysłowa praca

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście, dzieje się bardzo wiosennie! Przeurocza kartka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, aż czuć wiosnę w powietrzu! Cudny miks kolorów :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I za zabawę również :)

      Usuń
  8. Jest świetna, bardzo mi się podoba bogactwo elementów i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chciałam żeby była taka kolorowa i radosna :))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))