wtorek, 11 marca 2014

Narodziny...

Karteczka powstała z okazji narodzin małego Oskarka :)
Papiery pochodzą z kolekcji Magicznej Kartki- Magia Barw (ciemny turkus) oraz z zestawu Lekki Jak Puch, tekturka konik również z MK, kwiaty ze Stryszku, napis od CraftyMoly :))



Moją pracę zgłaszam na Wyzwanie #12 - wyzwanie vairatki
w ScramAndMe

Wybrałam linię ukośną TURKUS-SZARY-BŁĘKIT

http://blogscrapandme.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-12-wyzwanie-vairatki.html


http://blogscrapandme.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-12-wyzwanie-vairatki.html

iiiiii jeszcze na koniec chciałam się pochwalić jakie cudeńko
dostałam od Karmeleiro :D :D



Piękny tag cieszy me oczy, a Wy możecie poczytać o szczegółach i zaczerpnąć inspiracji 
na blogu Rapakivi :) Zapraszam :))

Dziękuję za odwiedziny i miłego wieczoru :))

10 komentarzy:

  1. śliczna kartka Kasiu - podoba mi się jak dbasz o szczegóły na swoich pracach, są one takie dopieszczone :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! Bogata ale nie przeładowana:) Podoba mi się połączenie turkusu z szarym, tekturki ładnie się na tych kolorach prezentują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Gdyby nie kolorystyczne wyzwanie nie wiem czy bym wpadła na ten pomysł :D :))

      Usuń
  3. Piękna karta w pięknej palecie kolorystycznej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci pięknie wychodzą te karteczki dla maluchów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ta akurat to jedna z moich ulubionych :))

      Usuń
  5. To chyba pierwsza kartka zrobiona wg tej linii ;) Pięknie wyszło!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i za ciekawą zabawę :))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))