poniedziałek, 24 marca 2014

Wielkanoc cd.

Dziś kolejna kartka wielkanocna, tym razem schodkowa :) 

Jest tu sporo dodatków jak na wiosnę przystało: różyczki, sznurek oraz
 wstążka w groszki z Rapakivi, quillingowe stokrotki mojego autorstwa,
motyle, bazie, ikropkowe pisanki i napis :)

Kartkę przekazuję na aukcję dla Amelki :))
 




Zgłaszam się z moją pracą na Wyzwanie kolorystyczne monikitl
w Diabelskim Młynie :)

http://diabelskimlyn.blogspot.ie/2014/03/wyzwanie-kolorystyczne-monikitl.html
 
http://diabelskimlyn.blogspot.ie/2014/03/wyzwanie-kolorystyczne-monikitl.html


na blogu Craft Bar :)
z wykreślanki wybrałam:

PEREŁKI-WSTĄŻKA-SZNUREK-TEKTURKA
 
http://blog.craftbar.com.pl/2014/03/wyzwanie-nr-6-wiosenno-wielkanocna.html



http://pracownia-i-kropka.blogspot.com/2014/03/wyzwanie-8-wielkanocnie-z-tekturka.html

Dziękuję za czas poświęcony na odwiedziny i komentarze :) 
Miłego popołudnia :))

34 komentarze:

  1. prześliczna wiosenna kartka tyle tu cudownych dodatków

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kolory! Ja się dopiero wczoraj zabrałam za coś wielkanocnego... Jeszcze nic nie mam a czas goni ;)
    Trawka jak zwykle przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Na trawkę zdecydowałam się po ostatnich komentarzach :P

      Usuń
  3. No i kapitalnie wyszła!
    Urzekły mnie te motylki są takie urocze... <3
    A co do stokrotek to pięknie wyszły, ja już dawno nie bawiłam sie quillingiem.... jakoś czasu brak mi na to, ale może się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przyznaję, że ja też już długo długo nie ruszałam paseczków :) I trochę wyszłam z wprawy :P

      Usuń
  4. Jakie cudowne wiosenne kolorki! Cudowne prace:)) Śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu przepiękna, poprostu cudo! Bardzo pracochłonna i jak zwykle prerfekcyjne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że kartka była pracochłonna, ale warta wysiłku:)) jest cudowna, stokrotki mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna wiosenna praca, motylki stokrotki i ten trójwymiar - rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna, energetyczna, radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, zrób jeszcze jedną taką cudną kartkę i chodź do Scrapka na wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam :)) Niedługo po moim poście pojawiła się wiadomość o wyzwaniu :D Aleeee może się skuszę na następną :P

      Usuń
  10. Wspaniała! Soczyście wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała, wiosenna karteczka! Piękne kolorki i super układ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna karteczka! Nie mogłam oczu od niej oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, zaniemówiłam, pięknie niezapominajkowe połączenie kolorów, cudne dodatki, ach wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna praca. Bardzo fajna kompozycja, taka ze smakiem. Zapachniało wiosną. Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słówko :))

      Usuń
  15. Tyle detali, a wszystko tak świetnie zgrane ze sobą :) zachwycająca kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję za miłe słówko :))

    OdpowiedzUsuń
  17. genialnie zrobione tekturki! I ta eksplozja kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję bardzo za miłe słowa ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))