sobota, 15 marca 2014

Gościnnie ;)

Dzisiaj prezentuję karteczki zrobione dla Digi Scrap
w ramach gościnnego występu :)

http://digi-scrappl.blogspot.com/2014/03/kasiakq-goscinnie.html


Było mi bardzo miło, że moja wcześniejsza praca się spodobała
i mogłam dzięki temu się wykazać :)

Użyłam prześlicznych stempelków Klaudii - Zestaw Urodzinowy



Pierwsza dla energicznej kobietki :), druga stonowana na 70-te urodziny
(wersja uniwersalna podpasowała mi również wcześniej na 18-tkę ;) )



Dziękuję za odwiedziny i miłego popołudnia :)

A jeśli macie ochotę mnie podejrzeć w DigiScrap zapraszam --->tu ;)

4 komentarze:

  1. Kasieńko jeszcze raz Ci gratuluję! Odwiedziłam już blog DIGI SCRAP- piękne prace wykonałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta :) Widziałam i dzięki bardzo za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Piękne prace! Mega-kobiece :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))