piątek, 28 marca 2014

Portfelik...

Uwielbiana przeze mnie forma kartek - portfel :)
Idealny, jeśli zamiast prezentu chcemy podarować komuś kilka groszy ;)

Portfelik powstał z kolekcji papierów Magicznej Kartki Głębia Koloru,
dołożyłam kilka różyczek, są oczywiście przeszycia, motylki, perełki, cekiny
i moje ulubione zawijaski Anemone z kolekcji Wstążka :))

Portfelik zrobiony wg kursu, po złożeniu ma wymiary ok. 15x10cm



Na zewnątrz portfelik niebieski, a w środku zielona niespodzianka :))
Nie zabrakło oczywiście życzeń :)




Moją pracę zgłaszam na Wyzwanie # 6 - E jak Elipsa na blogu Kartkowe ABC :)

http://kartkoweabc.blogspot.com/2014/03/wyzwanie-6-e-jak-elipsa.html


oraz na Wyzwanie BINGO w Craft Szafie :)

Wybieram linię PEREŁKI-TEKTURKA-MOTYL

http://craft-szafa.blogspot.com/2014/03/wyzwanie-bingo.html

http://craft-szafa.blogspot.com/2014/03/wyzwanie-bingo.html

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :))

23 komentarze:

  1. Ale piękny! Świetne wykonanie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńko!! :) Jak zawsze mnie zaskoczyłaś i musiałam chwilę się napatrzeć na to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł ! Zawsze sie coś do środka do włożyć i wygląda pięknie :))
    Mi się bardzo podobają te pasy na przodzie imitujące zapięcie, jak klamry - super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny portfelik. Bardzo ładnie go ozdobiłaś. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj chciałabym zaprosić Cię na mój blog związany z rękodziełem:
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Zapraszam do czytania i komentowania :) Wszystkich odwiedzających dodaję do mojej listy blogów aby bywać częściej tu i tam :)
    Zapraszam Cię na moje przydasiowe cendy.
    Pozdrawiam Serdecznie :))
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Istny majstersztyk:)) małe arcydzieło,muszę rozkminić tą formę;)) bobardzo mi się podoba. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Podałam link do kursu, bardzo proste w wykonaniu :) polecam :))

      Usuń
  7. Niesamowicie mi się podoba :) wygląda fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, jak to rewelacyjnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))