poniedziałek, 1 września 2014

Odznaka...

Kiedy ten czas zleciał... moje malutkie dzieciątko, które przyszło na świat 
całkiem niedawno (przynajmniej mi się tak wydaje ;)) dzisiaj miało swój debiut w przedszkolu :)
Obiecałam jej, że jak będzie dzielna to dostanie odznakę :)))

Takie maleństwo, a zrobienie jej zajęło mi cztery godziny :P :P 
ale najważniejsze, że Majka była zadowolona :))






A tak mój dzielny przedszkolak prezentował się ze swoją nagrodą,
pochwalę się, że była bardzo dzielna, to prędzej mi się chciało beczeć ze wzruszenia :P



Użyte materiały:

http://www.magicznakartka.pl/sklep/esklep/product_info.php?cPath=34_10&products_id=21http://sklepik.na-strychu.pl/pl/p/Wykrojnik-Marianne-Design-Balon-PP1401/16197http://www.magicznakartka.pl/sklep/esklep/product_info.php?cPath=34_10&products_id=21
http://wycinanka.net/pl/p/ROMANCE-owalna-ramka-z-ornamentem/970http://iglascrap.blogspot.com/http://sklep.scrap.com.pl/cwieki-krysztalki-okragle-jasnorozowe-20-szt-p-9602.html




 Moją pracę zgłaszam na wyzwanie w Magicznej Kartce 
  chociaż nie wiem czy mogę :)) Przedszkole to nie szkoła ;)

http://www.magicznakartka.blogspot.com/2014/08/witaj-szkoo.html
 
Życzę wszystkim przedszkolakom i uczniom udanego roku szkolnego :))
Pozdrawiam
Kasia

38 komentarzy:

  1. no bo też i odznaka solidnych rozmiarów, to i czasu trzeba było :-)
    fajny pomysł ( trochę w tym przekupstwa, ale ważne że zadziałało ;-D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj zadziałało, mała szczęśliwa... zobaczymy jak jutro będzie ;)

      Usuń
    2. Moje dziecko nawet się nie obejrzało żeby nam pomachać na pożegnanie :P Nie wiem czy się cieszyłam czy jednak trochę było mi żal, że to mi się chciało płakać a nie jej :D :D Cały tydzień biegała do przedszkola w podskokach więc chyba już nie mam się o co martwić ;)

      Usuń
  2. Śliczna pociecha i piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale superowa odznaka!
    A córeczka prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. takie wsparcie odznakowe jest najlepsze, powodzenia dla Majki w przedszkolu i dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No pięknie, jednym słowem dumna z Ciebie mama ! Świetnie, gratulacje do córy i mamy też :D
    A odznaka świetnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale swietny pomysł! Musze cos takiego dla mojego siostrzenca zmajstrowac, on tez dzielnie zniósł debiut przedszkolny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluję :D Odznaka jak najbardziej zasłużona :))) Ciocia działaj działaj :)))

      Usuń
  7. Jaki uroczy :D Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna odznaka i świetny pomysł :) nie dziwię się, że tyle zajęło Ci jej zrobienie :) prace dla najbliższych najtrudniej się chyba robi, bo największa trema jest ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Masz rację, prace dla bliskich zawsze robię 2x dłużej :))

      Usuń
  9. Śliczna odznaka i zarazempamiątka...widać ,że robiona z miłością:)...dobrze Cię rozumiem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. przecudna odznaka :) i super motywacja dla córeczki :) dziękuję za wizytę u mnie :) i zapraszam oczywiście częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pomysł z odznaką się sprawdził :))

      Usuń
  11. Urocza... zarówno odznaka jak i córcia :) Ciekawy pomysł i piękne wykonanie.
    Wcale się nie dziwie, że zajęła tyle czasu skoro tyle serca w nią włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale dumny przedszkolak z twojej córci ;) Odznaka przepiękna ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna! nie dziwię się, że córa była zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę robi wrażenie! Córeczka słodziaczek, nie dziwię się, że Ci jej brakuje. Pewnie z czasem się przyzwyczaisz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Już pomału przyzwyczajamy się do nowego planu dnia :D

      Usuń
  15. Wyobrażam sobie jak stresującą chwilą musi być zarówno dla rodzica, jak i pociechy taki pierwszy dzień w przedszkolu, ale z taką odznaką przynajmniej jedno z Was na pewno od razu poczuło się lepiej! Super praca, świetny pomysł i widać, że robiona z serca z miłością dla Twojej najważniejszej młodej damy na świecie ;) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miłe słowa :))

      Usuń
  16. Ach, bombowa odznaka, my jeszcze razem w domku siedzimy ale i nas to czeka. Pieknie sie prezentuje na malej dzielnej damie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Mój przedszkolak przeszczęśliwy ;) Tylko żeby nie chorowała co chwile... :P

      Usuń
  17. a w tej się po prostu zakochałam i napatrzeć nie mogę! taką odznakę chciałby niejeden przedszkolak! mega zauroczyły mnie te tęczowe kolory! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  18. ha ha ha, ja rok temu to przezywałam:) zdrówka życzę:) a odznaka piękna i robiona z sercem ....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))