niedziela, 28 września 2014

Chwalę się :P

Moja radość nie zna granic :D
Mam ogromną przyjemność dołączyć do DT Kafe Scrapo Mama :)))))
Jestem szczęśliwa i przerażona jednocześnie ponieważ to mój pierwszy raz 
jako projektantka, do tego jeszcze dochodzi bariera językowa...
Przyznaję bez bicia, że mój angielski jest fatalny... :D
Aleeeee to ogromna szansa i wyróżnienie i na pewno dam z siebie wszystko!! :D
I okazja do nauczenia się języka ;)


Co myślicie? Nadaję się? Poradzę sobie???
Mam nadzieję, że tak i tego się trzymam :))))))))))

Pozdrawiam :)
Kasia

12 komentarzy:

  1. jasne, że dasz radę! :-)
    gratki!

    a ja dzisiaj zanawiedzałam tę stronę, coś mi się tam spodobało ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Kochana cieszę się razem z Tobą i jestem pewna że dasz radę ! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje! Będziemy czynić w jednej drużynie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Cieszę się bardzo :D

      Usuń
  4. No pewnie, że się nadajesz! I z całą pewnością sobie poradzisz!
    Moje gratulacje!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))