poniedziałek, 29 września 2014

Creative Blog Tour



 to nowa zabawa łańcuszkowa wędrująca po blogach całego świata.
Zostałam zaproszona przez  Martę czyli Igłę z iglascrap.blogspot.com :))
Z Martą poznałyśmy się na pewnym forum i tak od słowa do słowa nasza
znajomość trwa już ponad rok :) Tak na prawdę to dzięki Marcie założyłam
bloga, to ona dała mi kopa do działania :D Jej prace zawsze są piękne i dopracowane,
(najbardziej lubię te w stylu vintage) nie mówiąc już o ręcznie robionych kwiatach, 
które miałam okazję i zaszczyt użyć w swoich pracach :)

Na czym polega Creative Blog Tour?

Należy odpowiedzieć na cztery pytania...

1. Nad czym obecnie pracuję?
Akurat w tym czasie robię karteczki dla przedszkolanek z okazji Dnia
Nauczyciela :)) Ot taka słodka niespodzianka :)
 
2. Czym moja praca różni się od innych?
Trudne pytanie, pewnie stylem ale to już osoby postronne muszą ocenić :)
 
3. Dlaczego tworzę i piszę bloga?
Blog to mój sposób na pokazanie siebie, swoich prac,
dzięki prowadzeniu bloga jestem na bieżąco w scrapowym świecie
  i ciągle poznaję nowe twórcze duszyczki :)
 
4. Jak wygląda mój proces tworzenia?
Hmmm... rozkładam się przeważnie wieczorem jak moje dziecko już śpi :P
i tworzę. Fakt, że póki co jest to stolik z Ikei metr na metr ale
może doczekam się kiedyś pracowni...

Celem Creative Blog Tour jest poznanie wielu twórczych osób.

Ja zaprosiłam do zabawy  Wiolę


Na blogu Wioli goszczę można powiedzieć od samego początku, jej prace są
piękne, dopracowane w każdym centymetrze, wykonane z najwyższą starannością.
Chyba nie znam drugiej tak precyzyjnej osóbki :) Zapraszam do odwiedzenia
bloga Wioli v-craft.blogspot.com Czeka tam na was wiele wspaniałych inspiracji :))

 
Zaprosiłam również Dorotkę

 (ale bym wycałowała tą mordkę :P :P)

A z Dorotką poznałyśmy się wirtualnie całkiem niedawno :) Zawsze ale to zawsze przy każdej pracy
mogę liczyć na miły komentarz od Doroty :) Zapraszam na jej bloga dorotamakota.blogspot.com
Możecie tam obejrzeć nie tylko wspaniałe, różnorodne prace scrapowe ale też świetne fotorelacje
z różnych ciekawych miejsc i wydarzeń. Ja osobiście uwielbiam czytać posty Dorotki, 
jak dla mnie równie dobrze mogłaby być pisarką :D
 
Za tydzień Wiola i Dorotka napiszą coś o sobie i przedstawią swoje kandydatury kreatywnych osób :)

Zapraszam i pozdrawiam :)
Kasia

3 komentarze:

  1. jakich to sie można ciekawych rzeczy o sobie dowiedzieć... szczególnie jak się nie autoryzuje tekstów;-D
    Dziękuję Kasiu! :-)
    Fajnie było się dowiedzieć czegoś o tobie.


    PS. Mogę oddać kota do wycałowania.
    Zwrotów nie przymuję.
    ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zabawa, można bliżej się poznać :)
    Bardzo Ci dziękuję, nie spodziewałam się tak miłych słów o mnie :D
    Pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))