niedziela, 21 września 2014

Dziecięce...

Witajcie :)) Mam dzisiaj kilka propozycji karteczek dla dzieci :) 
Troszkę ich nazbierałam więc tak za jednym zamachem pokażę wszystkie :D :D

I tak pierwsze są z motywem Myszki Minnie 
(pierwsza z kolekcji Soft Collection Paper Passion)









I jeszcze kilka bajkowych propozycji:






Taką rameczkę mam od Eko-Deco :))

http://eko-deco.pl/pl/p/Ramka-z-kartonu-SK28/315

 i jeszcze karteczki roczkowe :))







i to by było na tyle :)) Życzę Wam miłej niedzieli :))
Pozdrawiam
Kasia

13 komentarzy:

  1. Ale się natworzyłaś :D :D
    Te roczkowe są boskie, choć moje serce zostało skradzione przez jedną kartkę - czarno czerwoną Myszkę Minnie - cudeńko !
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są te karteczki. Na pewno podobają się małym solenizantom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co jedna to słodsza :D idealne dla dzieci ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Myszka Minnie rzadzi, u nas nie przerwanie od 3 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile pięknych karteczek! :) Bardzo kolorowe i dziecięce! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o mamuniu ! widzę praca u Ciebie wre ! najbardziej podobają mi się trzecia i ta z autem :d ale wszystkie są fantastyczne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Radosne i mega pozytywne te kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim za miłe słowa :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne karteczki! Myszka minnie jest poprostu boska:) Gdyby moja córa dostała taką kartkę to nie wypuściła by jej z rąk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córa też uwielbia Minnie :) Oczywiście jej też musiałam zrobić :D

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))