niedziela, 26 stycznia 2014

Z ramką...

Za oknem mróz i zima, a u mnie wiosennie :D A to za sprawą wyzwania w Art-Piaskownicy

Karteczka powstała częściowo z papierów UHK Gallery Malachit,
są ręczne przeszycia, niektóre kwiaty mojej produkcji, reszta kwiatków, serwetka oraz przecudna rameczka pochodzi z Craft Szafy (z wygranego CANDY :D)






Moją pracę zgłaszam na wyzwanie Kolory edycja Maryszy w Art-Piaskownicy


oraz na Weekendowe Wyzwanie Ekspresowe #1 w Rapakivi

 

  Z wykreślanki wybieram: PRZESZYCIA, PEREŁKI, MOTYLE

Dziękuję za odwiedziny i miłego mroźnego dnia :))

7 komentarzy:

  1. Kasiu zachwyciła mnie ta karteczka! Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję dziewczyny :) Super, że się podoba bo trochę się namęczyłam przy niej :P Nie mam wprawy przy takich kompozycjach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna a kwiatki super

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała wiosna u ciebie zakwitła ... dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))