poniedziałek, 20 stycznia 2014

Łóżeczko...

I oto jest, dawno temu już planowane, w końcu powstało moje pierwsze łóżeczko :)
Ostatnio u mnie sam róż więc postawiłam na błękit.)

Dno łóżeczka oraz boki wycięłam z birmaty i okleiłam papierem jutrzenka 
Uszyłam poduszeczkę, kołderkę i baldachim, przyznaję, że nie jestem w tym za dobra :P
Może z czasem, jeśli będę robiła to częściej efekty będą lepsze :)

 Jest tu wiele niedoskonałości ale jak na pierwszy raz jestem zadowolona :)
W przyszłości na pewno wprowadzę parę poprawek, może skorzystam z gotowego kursu ;)

I najważniejsze, łóżeczko jest malutkie ok.8x9cm dzięki czemu mieści się do boxa :)






Moją pracę zgłaszam na wyzwanie do digi-scrap


Miłego popołudnia :))

18 komentarzy:

  1. Kasia no po prostu CUDO! Podusia, kołderka, baldachim... śliczności
    Trzymam kciuki w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Za odwiedziny i miłe słowa :))

      Usuń
  3. Kasia zawsze Cie podziwialam za cierpliwosc i precyzje, czyli cechy, ktorych sama nie posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Chociaż nie zauważyłam żeby Twoim pracom brakowało cierpliwości i precyzji :))

      Usuń
  4. CUDOWNE ŁÓŻECZKO. DZIĘKUJĘ ZA UDZIAŁ W WYZWANKU DIGI-SCRAP.PL :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie niedoskonałe? jest rewelacyjne!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne! Ja mam takie wciaż w planach :) moze kiedys :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :) Chętnie zobaczę, bo pewnie będzie bajeczne :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności,dziękujemy za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie, powalasz mnie swoimi pomysłami! Znów perfekcyjnie wykonane, cieszę się, że trafiłam tu do Ciebie, chyba się rozgoszczę :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-scrap.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i zapraszam :))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))