piątek, 31 stycznia 2014

Album...

Po długim planowaniu powstał mój pierwszy album.
Wyjątkowy, bo dla wyjątkowej osoby...mojej mamy :) Jest to prezent od mojej córci
na Dzień Babci.

Do oklejenia albumu użyłam przeróżnych papierów, są ręczne przeszycia,
tekturki od Crafty Moly oraz Wycinanki. Jako baza posłużyła mi stara bajeczka Majki ;)

To moja pierwsza tego typu praca, trochę może za bardzo 'wystrojona' ale to w końcu prezent od dziecka ;P
I ta nieszczęsna fioletowa, do niczego nie pasująca wstążka :D
Zamysł z kolorami był inny, wyszło jak wyszło. Ja jestem zadowolona :))

 





Moją pracę zgłaszam na  Niekartkowe wyzwanie Anniko na blogu PWC


oraz wyzwanie Dla Babci i Dziadka w Skarbnicy Pomysłów


Dziękuję za odwiedziny i miłego popołudnia :))

6 komentarzy:

  1. Kasia prześliczny ten albumik:) Świetny pomysł na bazę z książeczki

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny albumik Kasiu, bardzo mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  3. super albumik :) dzieki za udzial w wyzwaniu PWC :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz nie widać żeby był to Twój pierwszy album....ponieważ jest idealny! Twoja mama musiała być bardzo zadowolona dostając taki prezencik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) Oj była była, z tego co wiem to nawet go do pracy zabrała żeby się pochwalić :D

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))