niedziela, 28 grudnia 2014

Świece...

Witam poświątecznie :)) Przychodzę dzisiaj z pomysłem
na ozdobienie starych świec. Moje leżały kilka lat i postanowiłam je nieco 
przerobić aby pięknie przystrajały mój dom :)
I fajnie pasują do wianka z poprzedniego posta ;)

Niewiele tu rzeczy potrzeba: świece, sznurek i ozdóbki wg własnego uznania :)


Najpierw owinęłam świeczki sznurkiem...

 Później oplotłam złotym sznureczkiem i na koniec przykleiłam jelonka
i gwiazdki (jelonka spryskałam złotą farbą w sprayu)
I gotowe :D :D



Materiały od Eko-Deco:

https://eko-deco.pl/pl/p/Male-gwiazdki-z-drewna-SD03-20-szt/153https://eko-deco.pl/pl/p/Jelen-z-kartonu-SK158/1018

 ps. tak przy okazji to w sklepiku można skorzystać z rabatu  -20% 
W koszyku wpiszcie BN20 ;)

Pozdrawiam :))
Kasia

16 komentarzy:

  1. Bardzo prosty, a jednak efektowny sposób. Świece wyglądają baardzo ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. niby takie banalne a efekt powalający ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i efekt - pięknie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, niby niewiele potrzeba ale za to jaki piękny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt końcowy - wspaniały. Prezentują się ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. proste a jakie efektowne :-)

    Szczęśliwego Nowego Roku Kasiu! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko dziękuję :)))) Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze, oby ten rok był twórczy i wspaniały :)))

      Usuń
  7. A na ten nowy rok :)

    Życzę Ci aby ten nowy rok pozwolił Ci odkryć w sobie te pokłady energii,
    które gdzieś tam przysnęły i czekają na obudzenie,
    aby miłość nie opuszczała Twojego domu,
    a jeśli jej w nim jeszcze nie ma weszła i się rozsiadła.
    Abyś w pośpiechu uciekającego czasu wiedziała, że nie jesteś sama
    położyła dłoń na czyjejś dłoni i w ciężkich momentach mogła się po prostu wypłakać.
    A potem wstać i góry przenosić.

    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2015!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie :))) Aby te wszystkie wspaniałe życzenia się spełniły :)))

      Usuń
  8. Bardzo fajny pomysł miałaś z tymi świecami.

    OdpowiedzUsuń
  9. bosko wyglądają :D grunt to dobry pomysł :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))