niedziela, 14 grudnia 2014

Kurs na bożonarodzeniowy wianuszek...

Jak przygotowania do Świąt?? U mnie ruszyły pełną parą.
Pierogi zrobione i zamrożone, ciasto na pierniki dojrzewa w lodówce, trochę
późno ale co tam damy radę :D choinka dzisiaj ubrana, ozdoby zrobione :D

I dzisiaj właśnie chciałabym się podzielić kursem na taką ozdobę świąteczną czyli wianuszek :)
Pewnie większości z Was znane jest ozdabianie metodą karczochową.
Zwykła wstążka, a efekt przepiękny :))

Potrzebujemy:
- wianek ze styropianu (mój ma średnicę 22cm)
- wstążka szer. 2,5cm pocięta na ok. 6cm kawałki
- duuuuużo szpileczek :)
- ozdoby, których chcecie użyć do dekorowania




To zaczynamy :))) Początek wianka owijamy tasiemką i przypinamy szpilkami, 
następnie z tasiemek robimy trójkąciki, które również przypinamy dookoła szpilkami. 
Mi na okrąg wyszło 8 trójkącików. Mój wianek robiłam z dwóch kolorów wstążki
więc przypinałam każdy okrąg na przemian. 8 trójkątów ecru, 8 białych itd.

Przyznaję, że jest to mozolna i długotrwała praca, ja przy moim braku czasu 
robiłam wianek kilka dni, w każdej wolnej chwili :)


Nie zapomnijcie o umocowaniu pętelki jeśli Wasz wianek ma być wiszący :)


I moja ulubiona część czyli strojenie :D Tu już wszystko zależy od Was i od Waszej wyobraźni :)
Mój wianuszek wyszedł tak :) Mi się podoba, a na żywo prezentuje się przepięknie :))
 

Dużo uroku dodają prawdziwe szyszki oraz drewienka z Eko-Deco

https://eko-deco.pl/pl/p/Male-gwiazdki-z-drewna-SD03-20-szt/153https://eko-deco.pl/pl/p/Wesolych-Swiat-napis-ND18-M/431

 Pozdrawiam!!!
Miłego tworzenia :)))
Kasia

9 komentarzy:

  1. Ale cudny i jaki równy wianuszek Ci wyszedł! To zbyt precyzyjne zadanie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ on jest przepiękny :) niesamowity :) istne cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny efekt!
    ale chyba bym padła przy tych "rogach", wbrew pozorom do pewnych czynności nie mam cierpliwości ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog bardzo ciekawy:) Miło tu u Ciebie :) Może obserwacja za obserwację?
    http://toloveyourselff.blogspot.com/ ZAPRASZAMY:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie wygląda :) ale ja to bym nie dała rady, tyle dłubania to nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. w ten magiczny czas wyczekiwania chcę podziękować za twoją obecność u mnie, za to, że byłaś, jesteś ... wiem, że będziesz ... i życzyć ci razem z moją córeczka Kaju: "świąt prawdziwie świątecznych, ciepłych w sercu, zimowych na zewnątrz - jaśniejących pierwszą gwiazdka, niosących ze sobą: wiarę nadzieję miłość ..." przy okazji zapraszam do poczytania: PG_2014 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. w ten magiczny czas wyczekiwania chcę podziękować za twoją obecność u mnie, za to, że byłaś, jesteś ... wiem, że będziesz ... i życzyć ci razem z moją córeczka Kaju: "świąt prawdziwie świątecznych, ciepłych w sercu, zimowych na zewnątrz - jaśniejących pierwszą gwiazdka, niosących ze sobą: wiarę nadzieję miłość ..." przy okazji zapraszam do poczytania: PG_2014 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cierpliwa z Ciebie osóbka! Wianek wyszedł fantastycznie. Delikatne kolory dodały mu uroku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))