czwartek, 5 czerwca 2014

Słodkości dla Mamy...

Dzisiaj kolejne zaległe prace... tym razem czekokartki dla Mam :)

Pierwsza powstała z kolekcji papierów MK Poranna Kawa, jako dodatków
użyłam kwiatów ze Stryszku, pięknego buttona i ornamentu Latarni Morskiej oraz tekturek napis od CraftyMoly i narożnik Anemone :)

Moją pracę zgłaszam na Wyzwanie Latarni Morskiej w Scrap.com.pl






http://inspiracje.scrap.com.pl/nowe-wyzwania/wyzwanie-latarni-morskiej-maj-2014/

Druga  propozycja to połączenie papierów UHK Gallery Fruits of the Forest oraz Fioletowe Fiołki GP (środek). Dodatki: kwiaty, tekturkowe ozdobniki :)



i ostatnia moja ulubiona :) powstała z papierków Rozalia w Ogrodzie
a jako dodatków standardowo użyłam kwiatów, tekturkowych narożników i napis :)


Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze :))
Pozdrawiam 
Kasia

13 komentarzy:

  1. Alez slodziutkie te opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te czekoladowniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i ta ostatnia mnie też się najbardziej podoba:) chociaż wszystkie cudne:) powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu cudne są! szczególnie ten ostatni mi się podoba, tak naj naj. :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace, bardzo pomysłowe. Podoba mi się ja subtelnie łączysz dodatki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo z miłe słowa :))))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))