sobota, 14 czerwca 2014

Osiemnastka...

Kartka dla rowerzysty :) Jak tylko usłyszałam jakie ma hobby solenizant
od razu przyszedł mi na myśl rowerek dziecięcy. Kartka miała być na wesoło
stąd mój pomysł ;) Wyszło tak jak widać, nie wiem czy nie za dziecinnie :D
Ale osobie zamawiającej bardzo się podobała, nie wiem tylko co na to sam Krzyś :P

Do kartki użyłam papierów Rozalia w Ogrodzie oraz Ocean Uczuć-Pragnienie ,
 pasty strukturalnej 13arts, mgiełki własnej produkcji
 (mieszanka: woda,farbka akrylowa niebieska i zielona), rowerowy tag wycięłam z arkusza MK,
 rower z iKropki oraz cyfra od CraftyMoly :))



Miłej soboty :)))
Pozdrawiam 
Kasia

16 komentarzy:

  1. Piękna- jak zawsze dopracowana w każdym szczególe :) Podoba mi się rowerek dziecięcy hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Dzięki :)) Mam nadzieję, że Krzyśkowi też się spodoba :P

      Usuń
  2. Te balony wyglądają cudnie ! W ogóle cała praca bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca , kolorki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebanalna kartka jak na osiemnastkę :D Nie martw się, solenizant na pewno był pozytywnie zaskoczony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo klimatyczna ... choć utrzymana w męskiej tonacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale miałaś świetny pomysł na tę kartkę :D wszystko mi się w niej podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie taką personalizację, adresatowi na pewno było miło :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))