czwartek, 8 maja 2014

Prymicja...

Witajcie :) Przedstawiam dzisiaj karteczkę dla księdza na pamiątkę prymicji :)
Temat kartek dla księży jest dla mnie zawsze problemem.
Nigdy nie wiem czy kolor odpowiedni, czy nie za dużo dodatków itd. :)
Tutaj postawiłam na 'drewniany' papier  i trochę błękitu :)
Użyte materiały to tekturka krzyż CraftyMoly, narożnik Latarni Morskiej, 
kwiaty ze Stryszku oraz papier Chatka na Weekend Latarni Morskiej.
Lekko potuszowałam brzegi tekturki tuszem również z Latarni ;)


 
 Moją pracę zgłaszam na Wyzwanie Latarni Morskiej na blogu scrap.com.pl

http://inspiracje.scrap.com.pl/nowe-wyzwania/nowe-wyzwanie-latarni-morskiejkwiecien-2014/

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :))
Kasia

8 komentarzy:

  1. ja myślę, że wszystko jest dobrze i kolory i dodatki, no i główny motyw....chociaż zgadzam się tematyka trudna....ale Ty sobie świetnie poradziłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę jakżeśmy się zgrały, ja też dziś tworzyłam kartkę prymicyjną. Piękna, choć mój przyjaciel kdziądz kiedyś mi powiedział że młodym księżą nie powinno się dawać kartek z tym motywem. Dlatego z kartką dla Neoprezbiterów zazwyczaj mam cięższe zadanie. Twoja jest piękna i pasuje nie tylko na Święcenia Kapłańskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a to widzisz nie wiedziałam :)) A zrobiłam drugą z tym samym motywem ;/ trudno :)) Dobrze wiedzieć na przyszłość ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wyszła, myślę że obdarowany doceni :) Ja chyba nie wiedziałabym jak ugryźć taki temat, a ty nieźle sobie poradziłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że się spodoba :)

      Usuń
  4. Piękny klimat wyczarowałaś dla tej dostojnej okazji, dałaś mi zupełnie nowe spojrzenie na deskowy papier. Dziękuję za zabawę z Latarnią Morską i życzę powodzenia w losowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za miłe słowa :))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))