sobota, 17 maja 2014

Dla Mamy...

Dzisiaj będzie troszkę sentymentalnie :) Wiadomo... Dzień Mamy :))

W tym roku zrobiłam ramkę z moim ulubionym zdjęciem rodziców :)
Wybór nie jest przypadkowy... to dla nich wspaniały czas, zwłaszcza dla mamy...
lato, beztroska w ramionach ukochanego mężczyzny i świadomość, że za chwilę zostanie mamą...
Tak tak, tam w brzuszku rosnę ja :D

Żeby było wyjątkowo wszystkie kwiaty zrobiłam sama w większości z papieru czerpanego Namaste
i co u mnie nie często się zdarza użyłam sporo mediów :D
Niektóre kwiaty są potuszowane i maźnięte białą farbką akrylową,
użyłam również turkusowej mgiełki i pasty strukturalnej 13arts :) Szał :D

Całość zdobi tekturka Anemone z kolekcji Nostalgia i napis od CraftyMoly,
a sama ramka powstała z papieru Studio75 Rozalia w ogrodzie :)

 Uwaga dużo zdjęć :D





 

Moją pracę zgłaszam na Majowe wyzwanie nr 27 - Kwiecista praca dla Mamy w Scrapku

http://scrapek.blogspot.com/2014/05/majowe-wyzwanie-nr-27-kwiecista-praca.html




http://diabelskimlyn.blogspot.nl/2014/05/diabelskie-wyzwanie-z-altair-art.html


http://diabelskimlyn.blogspot.nl/2014/05/diabelskie-wyzwanie-z-altair-art.html


KWIATOWO-CYRKONIOWEGO" w Scrap Shop

http://scrapikowo.blogspot.com/2014/05/majowe-wyzwanie-cos-niekartkowego-ale.html

I na zakończenie chciałam Wam pokazać co wygrzebałam w starych listach i kartkach :D
Oto dowód na to, że scrapowanie mam we krwi od najmłodszych lat...
Kartka na Dzień Mamy sprzed dobrych kilkunastu lat z wycinanek i folii samoprzylepnej :))



Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego weekendu :))
Kasia

26 komentarzy:

  1. Bardzo niebanalny prezent :) Szkoda że nie mediujesz częściej, bo na prawdę świetnie Ci to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Teraz to na pewno częściej będę sięgać po media :)))

      Usuń
  2. Kasia wspaniały upominek, kwiatuszki super, a media?... hmm zazdroszczę, wspaniale wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta :) Przyznaję, że kwiaty coraz bardziej mnie wciągają... zresztą mediowanie też :D

      Usuń
  3. jej, jakie Ty wspaniałe kwiatki robisz :D mogłabyś je sprzedawać :D
    mediowanie wychodzi Ci świetnie :)
    ogólnie cała ramka zachwyca :D mama będzie wniebowzięta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno będzie wniebowzięta, nawet jakbym jej czekoladki kupiła ;) taka to moja mama kochana :D

      Usuń
  4. Piękna ramka! A kwiaty... nie umiem się na nie napatrzeć! Są doskonałe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Starałam się bo dla mamy :D

      Usuń
  5. Przepiękny prezent. Kwiatuszki Ci wyszły rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Miło to słyszeć z ust mistrza :D

      Usuń
  6. wspaniała praca! gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł ze zdjęciem. Kwiaty zrobiłaś cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna praca..., Cudne kwiaty..., no i całość ogólnie zachwyca! Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och wygląda wspaniale! Piękna niespodzianka!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kwiaty i mediowania na ramce. Świetny prezent, na pewno się spodoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Diabelskim Młynie :).
    pozdrawiam
    Srebrnolistka
    AltairArt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Teraz już mogę powiedzieć, że bardzo się podobało :))

      Usuń
  11. Widać, że włożyłaś w tę pracę mnóstwo serca :) Efekt jest zachwycający! Piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)) Ojjj tak starałam się jak mogłam :))

      Usuń
  12. Świetna praca - dziękujemy za udział w naszej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna rameczka i jakie wspaniale kwiaty- dziękuję za wspólną zabawę w Scrapku : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))