środa, 30 kwietnia 2014

Roczek...

Dzisiaj będzie słodko ;) 
Drugi raz miałam okazję robić kartkę z wnęką, tym razem dla dziewczynki :)
Miło być w różu i tak zrobiłam. Tylko wierzch w fioletach żeby całość nie była za różowa ;)
Jak tylko dostałam zamówienie przyszło mi na myśl żeby zrobić to w stylu
dla małej księżniczki. 
 oraz księżniczkowe tekturki z I-Kropki :))
Mała karoca z koroną, korony zestaw oraz różdżka I jeszcze przyfrunęły małe motylki :))
Wszystkie kwiaty zerwałam Na-Strychu ;)







Tagi z życzeniami podkleiłam na beermacie żeby się nie porwały przy pierwszym wyciąganiu ;)

Moją pracę zgłaszam na wyzwanie #9 - "z I-KROPKĄ" :))

http://pracownia-i-kropka.blogspot.com/2014/04/wyzwanie-9-z-i-kropka.html

Dziękuję za odwiedziny :))
Pozdrawiam
Kasia

12 komentarzy:

  1. Piękna praca wykonałaś ją tak starannie ,to będzie wyjątkowy prezent:) podziwiam, ja jeszcze nie odważyłam się zabrać za tą formę wygląda na bardzo pracochłonną...:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przyznaję, że jest pracochłonna ale ostatnio robiłam znów taką ramkę podobną i poszło mi 10x szybciej :)) Chyba kwestia wprawy :)

      Usuń
  2. śliczne, piękne, nie wiem jak określić - bardzo mi się podoba i forma i wykonanie i rozdzielenie kolorów...oj wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia szeleństwo! Piękna pamiątka na Roczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta :) Podobała się więc jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  4. wspaniałe ta druga bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ta druga część ;) bo to jedna taka składana :)

      Usuń
  5. Rewelacyjne - obie. Zwłaszcza w druga włożyłaś sporo pracy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))