sobota, 19 kwietnia 2014

Wesołych Świąt... :)))

Witam po dłuuuuugiej dłuuuugiej przerwie :D
Moja nieobecność była spowodowana nawałem zamówień, z czego
oczywiście ogromnie się cieszę oraz przygotowaniami do Świąt :)

Obiecuję nadrobić zaległości oraz odwiedziny u Was :))
Ale to, że nie komentowałam nie znaczy, że nie widziałam Waszych pięknych prac ;)

Nie wiem od czego zacząć :P Może od wózeczka na chrzciny z mini karnecikiem :)
Do zrobienia wózeczka użyłam papierów z kolekcji Magicznej Kartki oraz UHK Gallery Hot&Cold
Na karneciku 10x10cm znalazła się piękna dziecięca wycinanka :)

Kurs na wózeczek znajdziecie ---->TU



Przy okazji życzę Wam zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych w rodzinnym gronie,
dużo ciepła, miłości, odpoczynku, pysznego jaja i mokrego Dyngusa :P

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :))) :*

14 komentarzy:

  1. Kasiu śliczniutki wózeczek! Ach te kolory!
    Życzenia odwzajemniam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten wózek, dla Ciebie również wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  3. Przychodzisz i jak zwykle zaskakujesz! :D cudny wózeczek :) również Ci życzę Wesołych Świąt wielkanocnych :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt! Wózeczek jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki uroczy zestaw, wózeczek po prostu przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :D :D

      Usuń
  6. od razu widać, że "chłopczykowy"
    śliczny , i taki dopracowany

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiadomo niebieski :D Przyznaję, że uwielbiam te wózeczki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))