sobota, 20 czerwca 2015

Zakończenie przedszkola...

Witajcie :) Dziś mam wolną sobotę, mała chora więc korzystam
z siedzenia w domu i troszkę nadrobię zaległości :)))
Mam nadzieję, że jak się skończy sezon ślubny to będę miała więcej czasu :))

A teraz zapraszam do obejrzenia moich prac.
Są to bliźniacze kartki w pudełeczkach na zakończenie przedszkola.
Nie robiłam nic "dziecięcego", postawiłam raczej na kwiaty ;)













Cudne sówki od Eko-Deco :))

https://eko-deco.pl/pl/p/Badzik-sowka-BA-28/1716

Na dziś nie koniec, posty jeszcze się pojawią :))
Dziękuję za odwiedziny :)
Kasia

4 komentarze:

  1. Obie wersje kolorystyczne są piękne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku nie było mnie tu jakiś czas, a tu totalny wysyp cudowności!
    Obie kartki są śliczne, a sowa jest niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))