piątek, 3 kwietnia 2015

Kurs na tort...

Witajcie :) Zapraszam Was dzisiaj na blog
 
 
gdzie mam przyjemność prezentować kurs na torcik do exploding boxów ;)
To raczej kurs dla początkujących ale może komuś akurat się przyda :D
 
Na początek będą na potrzebne materiały:
1.Papier (ja używam wizytówkowego 246g)
 2.Linijka
3.Nożyk lub nożyczki
4.Ołówek
5.Wykrojnik kółka lub cyrkiel
6.Dodatki:kwiaty, perełki itd

 Wycinamy wykrojnikami lub cyrklem kółeczka mniejsze i większe
oraz dwa prostokąty o wymiarach podanych na zdjęciu

 W miejscu linii zaginamy papier i wycinamy ząbki, które
ułatwią nam później sklejanie części tortu

Najpierw sklejamy paski, a później naklejamy na górę kółeczka


Dwa owale sklejamy razem pamiętając aby miejsca łączenia
były w jednej linii. W tym miejscu przyklejamy później kwiaty ;)

I najmilsza część czyli ozdabianie. Ja użyłam tasiemki,
perełek i kwiatów ale wszystko oczywiście zależy od waszej wyobraźni :))



Mój gotowy torcik prezentuje się tak:



A tu inne propozycje :)



Mam nadzieję, że kurs jest czytelny :))

Pozdrawiam
Kasia

5 komentarzy:

  1. śliczne są te Twoje pudełeczka, na pewno skorzystam z kursu,jest prosty i tort nie ma trzech warstw! (co jest plusem):)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki za kursik :) torcik wyszedł ślicznie, może więc i ja się pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kursik, to ty mnie "zaraziłaś" boxami z torcikiem :P, ale Twoje torty są wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kursik, to ty mnie "zaraziłaś" boxami z torcikiem :P, ale Twoje torty są wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję :) super...takie proste...a efekt wspaniały

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))