poniedziałek, 17 listopada 2014

Mini-notesik...

Witajcie :)) Na początek bardzo dziękuję za tak liczny udział
w moim candy :))) Witam nowe twórcze osóbki w moim gronie i dziękuję
za miłe komentarze :) A wyniki już wkrótce!!!

Dzisiaj zapraszam do nowego wyzwania z paletą barw
na blogu Kafe Scrapo Mama :)

Ja zrobiłam malutki, kobiecy notesik. To moja pierwsza
praca tego typu i wyszło troszkę krzywo... ale to dla mnie to nikt się nie będzie czepiał :P

http://kafescrapomama.blogspot.com/2014/11/blog-post_17.html


Pozdrawiam serdecznie :)))
Kasia

22 komentarze:

  1. Elegancki notesik :). Ładnie wyszło to połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie kobiece prace :) a notesik przepiękny jest :) świetne kolory ma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzywo, nie krzywo, ale twórczo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sprawa:)) Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj Kaśka! ty to zawsze musisz "zmaścić"
    nie mów, że krzywo, tylko że taka była wizja artystyczna! ;-P

    ty myślisz, że Dali sie tłumaczył z zegarów spływających z gałęzi? ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Dorota jak zwykle same pozytywy na wierzch wyciąga. :-))
      I trudno mi się z nią, Kasiu, nie zgodzić. ;-))

      Dodam, że baaaardzo podobają mi się kolory, jakich użyłaś. Szary z żółtym współgrają tu świetnie!

      Usuń
    2. bo u mnie szklanka zawsze do "połowy pełna" :-), chyba, że chodzi o flaszkę...to gorzej ;-P

      a Nasza Babcia powiada: "głupi się nie pozna, mądry pomyśli, że tak trzeba"
      ;-D

      Usuń
  6. rewelka, nic dodać nic ująć, ja żadnych krzywości nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny notesik, gdzie tam krzywo? Dla mnie jest idealnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny i starannie wykończony nie widzę nic krzywego pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolorystyka i kompozycja też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie też się podoba :) i jakbyś nie napisała, że krzywo, to bym myślała, że tak miało być :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne połączenie kolorystyczne! Notesik prezentuje się ćudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale sobie śliczny notesik zrobiłaś, aż Ci go zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczny! I motyw kropek się pojawił, a za mną ostatnio kropki chodzą;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo...nigdy nie próbowałam połączenia tych kolorów, a że u Ciebie ładniutko wyszło to mnie korci, oj korci :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały notes, piękny motyw kropeczek, wyjątkowe kolorki.Całość fenomenalna!!

    OdpowiedzUsuń
  16. O alez smakowite cudo :). ile to mnie pieknosci ominelo ostatnio, no no no .

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic nie widać że krzywo, śliczna praca! Piękne połączenie kolorów ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))