sobota, 25 października 2014

Mroźne LO...

Straszę zimą :P Wytyczne nowego wyzwania w 
to LO z czarno białym zdjęciem :) Zapraszam do zabawy :))

http://kafescrapomama.blogspot.com/2014/10/blog-post_25.html

A to mój drugi w życiu scrap :) Jeszcze za bardzo
nie umiem posługiwać się preparatem zwanym "True snow" ale coś tam namodziłam :P :P



A my już czwarty raz od początku września walczymy z chorobą :(
Uroki przedszkola... 

Dziękuję za odwiedziny i za każde miłe słowo :))
Pozdrawiam
Kasia

10 komentarzy:

  1. Świetnie wyszło! Ja też jakoś z delikatną nieśmiałością do scrapów podchodzę, choć od tego zaczęła się moja przygoda :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może teraz częściej będę robić bo brakuje mi wprawy ale przyznaję, że mam niezłą frajdę przy tworzeniu scrapów :D

      Usuń
  2. rób częściej LOsy, bo kapitalnie Ci wychodza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny LO! Bardzo zimowy. Jeżeli to drugi, to nie mogę doczekać się dziesiątego, bo świetnie Ci idzie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))