czwartek, 24 lipca 2014

Wyróżnienie...

Chciałabym się pochwalić wyróżnieniem, które ostatnio dostałam od
Dziękuję Ci ślicznie, bardzo miło mnie zaskoczyłaś :)))
I pytanie od Dorotki: "Co chciałabyś usłyszeć u bram nieba na powitanie?"

Hmmm... pewnie coś w stylu... zapraszamy, zrobiłaś już wszystko co było do zrobienia :D

Teraz czas wakacyjno-urlopowy więc wstrzymam się z nominacjami, 
chociaż pewnie miałabym problem z wyborem :P
Wszystkie blogi i osoby, które je prowadzą są wyjątkowe i trudno wybrać tylko kilka :)

A od Dorotki dostałam taki oto piękny kociakowy banerek :D
I powieszę go sobie dumnie też na pasku bocznym, a co :D :D

http://dorotamakota.blogspot.com/2014/07/nadrabiam-zalegosci-wyroznienia.html

Dziękuję Ci raz jeszcze i pozdrawiam :))))

4 komentarze:

  1. "Ruda" kota była by dumna gdyby wiedziała, że wisi sobie tutaj radośnie na banerku,
    ale myslę, że w zasadzie to jest jej wszystko jedno dopóki ma pełną michę,
    a ma, bo Nasza Babcia o swój kociniec dba :-)

    Ale ja jestem dumna, że ty jesteś dumna i że banerek się podoba :-)
    A co do pytania, a raczej odpowiedzi, to życzę żebyś miała jeszcze duuuuuuuuuuuuuużo do zrobienia :-D

    pozdrawiam pourlopowo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również pozdrawiam i też mam nadzieję, że będę jeszcze miała duuuuuużżżżo do zrobienia ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))