środa, 4 grudnia 2013

Ja PIERNICZĘ !!! :D

Obok scrapbookingu moją malutką odskocznią są słodkości :) W tym roku oprócz ciasteczek na Święta postanowiłam zrobić pierniczki. Wyszły pyszne :P Mnóstwo zabawy przy dekorowaniu dla całej rodzinki. Przepis na pierniczki i lukier znalazłam u mojej niezawodnej Słodkiej Babeczki

I właśnie przy dekorowaniu owych pierniczków mnie olśniło :P Postanowiłam zrobić pudełeczko ze słodkościami dla mojej mamy :) Pod kolor pierników :D Skromne dodatki i życzenia w środku.

Pudełeczko poleci do mojej mamy do Anglii razem z piękną choinkową kartką od igły :)







Mamuś!!! Tylko nie podglądaj bo nie będzie niespodzianki :P

Zgłaszam moją pracę na wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów




8 komentarzy:

  1. "Ja pierniczę! " Super Kasia- aż szkoda te cuda jeść, piękne opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to wymysliłaś,dziękujemy za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodko i aromatycznie :)
    Dziękuję za przyłączenie się do wyzwań Świata Artysty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :) Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To była dla mnie wielka przyjemność :D

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :))